Jouw ervaring telt voor ons

Bezorgen

Heeft u op een werkdag voor 21:00 uur besteld, dan ontvangt u het bestelde product de volgende dag in huis! Bestelt u via België dan betreft de bezorgtijd 2 werkdagen. Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal of Bancontact Mister Cash ontvangt u het product gewoon de volgende dag. Bij Acceptgiro Afterpay zal de bezorgtijd 1 dag langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd van Afterpay. Dit geldt ook voor creditcard en Paypal. Gebruik je 'bankoverschrijving' bij het bestellen dan wordt er pas geleverd nadat de betaling binnen is.

Met feestdagen gelden er aangepaste openings- en levertijden.

Als ik een bestelling plaats, wanneer wordt deze dan afgeleverd?

Als u op werkdagen voor 21:00 uur een wasmachine, droger of vaatwasser besteld en betaald met iDeal, dan kunt u de volgende werkdag al geleverd krijgen! Bij wasmachine.nl ziet u bij het product ook staan wat de eerste bezorgmogelijkheid is. U kunt ook zelf tijdens het bestellen aangeven welke werkdag u uw bestelling wil ontvangen.

De avond voordat uw bestelling wordt afgeleverd krijgt u een e-mail van Dynalogic met een link om de bestelling te volgen. De ochtend voor de levering krijgt u een SMS met een tijdsindicatie wanneer uw product wordt geleverd.

Kan ik een tijdstip van leveren afspreken?

Nee, u kunt tijdens het bestellen wel aangeven op welke dag u uw wasmachine, droger en/of vaatwasser wil ontvangen, u kunt echter niet aangeven hoe laat. Het is voor de externe vervoerder helaas niet vooraf mogelijk om een tijdstip aan te geven.

Zodra voor heel Nederland de ritplanning is gemaakt, krijgt u van Dynalogic een SMS bericht waarin staat hoe laat u ongeveer geleverd krijgt. Dit SMS bericht krijgt u in de ochtend van de levering.

Kan mijn wasmachine, droger of vaatwasser worden aangesloten?

Ja, dat kan. Voor het aansluiten hiervan betaalt u € 14,95. De chauffeurs hebben mogelijkheden om de meeste producten aan te sluiten bij u thuis. Wat er precies wel en niet kan, en hoe dit in zijn werk gaat kunt u zien bij Aansluitservice.

Wordt mijn wasmachine, droger of vaatwasser ook naar boven gebracht?

Ja, dat kan. Als u dit wil, kiest u dan in het winkelmandje voor de extra aansluitservice. Daarvoor betaalt u € 14,95. De chauffeurs leveren een product maximaal t/m de 4e verdieping, mits het een normaal bereikbare plek is. Wat er precies wel en niet kan, en hoe dit in zijn werk gaat kunt u zien bij Aansluitservice.

Kan ik mijn oude vaatwasser, droger of wasmachine meegeven aan de bezorger?

Ja dat kan. U kunt dit tijdens het bestellen op onze website aangeven in stap 1 van de Winkelmand. Het oude product dient volledig transportklaar gereed te staan zodat de bezorgers deze gelijk kunnen meenemen. Dit houdt in dat:

  • Het oude apparaat ontkoppeld is van gas, water en/of stroom;
  • Het oude apparaat vervoersklaar is;
  • Het oude apparaat geen druppel water meer mag bevatten (laat de machine volledig afpompen en haal de stop aan de voorkant van de wasmachine los);
  • Het oude apparaat uit één geheel bestaat.


U kunt uw product ook inleveren bij uw dichtstbijzijnde Wecycle punt, via de locatiezoeker kunt u zien waar u het product kunt inleveren! Ook kunt u tijdens openingstijden het product bij ons inleveren, ga voor ons adres en openingstijden naar onze contactpagina.

Wanneer het apparaat niet volgens bovenstaande aanwijzingen wordt aangeboden, wordt het apparaat helaas niet meegenomen. Op vertoon van de factuur kunt u het oude apparaat eventueel ook bij ons inleveren in Naarden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorgen, dan wordt er een briefje in uw brievenbus achter gelaten. Daar staat een website en een telefoon nummer op vermeld, via deze website of telefoon nummer kunt u zelf een nieuwe afspraak inplannen met de externe vervoerder.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag het afleveradres aanpassen

Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen. Eén werkdag van tevoren kunnen we vaak het adres nog wel aanpassen, op de dag van leveren kunnen we helaas geen aanpassing meer doen.

Heeft u bij uw bestelling gekozen voor de betaalwijze Acceptgiro AfterPay? Dan kunnen wij het afleveradres nooit voor u aanpassen.

Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?

Nee, helaas kan er niet aangegeven worden wanneer de bezorger in de buurt is, er is geen direct contact met de bezorger. Ook de bezorger heeft niet de mogelijkheid om met u te bellen als hij in de buurt is. Het beste is om thuis te zijn op de aangegeven tijdsindicatie.

Wat is het telefoonnummer van de bezorger?

Dynalogic: 0900-3962564 (45ct per minuut)

Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?

Ja, het is bij ons ook mogelijk om te bestellen als u woonachtig bent in België. Als u op een werkdag voor 21.00 uur heeft besteld, wordt de volgende dag uw bestelling bij u bezorgd.

Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?

Nee, Wasmachine.nl levert alleen in België en Nederland.
Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt wasmachine.nl cookies – Meer informatie over cookies. Melding sluiten
loadingLoading...
To Top